Про нас
Умови обміну та повернення
Для експертизи/ремонту/повернення, несправна апаратура направляється продавцю(виконавцю) за рахунок споживача.
Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар належної якості в нашому інтернет-магазині в наступних випадках:
-Товар має виробничий брак, який впливає на функціонування приладу за заявленим характеристикам;
-Товар не відповідає заявленим характеристикам;
Примітка: Технічні характеристики і опис товару надано офіційним представництвом виробника і актуально на дату появи товару в нашому каталозі. Характеристики з плином часу можуть змінюватися без попередження зі сторони виробника. За будь-якого роду невідповідності характеристик товару заявленим виробником, якщо це не погіршує функціональність приладу - наш інтернет-магазин відповідальності не несе.
Ми не приймаємо до повернення і не проводимо обмін товару у наступних випадках:
-Товар має сліди використання, зняті захисні плівки, пошкоджені пломби;
-Товар має будь-які пошкодження: механічні, хімічні, термічні;
-На апараті було встановлено стороннє ЗА некоректне;
-З причини: "слабких" акумуляторних батарей, "слабкого" прийому і т. д.
Роз'яснення:
Товарний вигляд:
Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним із чинників визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався:
У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було скоєно дзвінків (крім першого тестового дзвінка) та деяких інших дій (фотографування, SMS тощо). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким сервісний центр і визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.
Вся електроніка поставляється з ПЗ за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований СЦ або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в налаштуваннях, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозаписи) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики і розрахункові документи:
Так само, цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати копію товарно-транспортної накладної компанії перевозичка і гарантійного талона (якщо на товар надається гарантія) для повернення коштів.
Аксесуари - поверненню підлягають НЕ РОЗПАКОВАНІ аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинної запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар повернути неможливо. Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його при отриманні.
При поверненні товару по причині "не сподобався" - ми має право провести утримання в розмірі 20% від вартості покупки . Нагадуємо що поверненню або заміні підлягають товари, які не були у вживанні і не мають слідів використання!
Без висновку сервісного центру з відміткою про те, що товар має "Істотний недолік" пересилку оплачує покупець.